Pretvarjanje koordinat

Vse kar se tiče programiranja iger.
Odgovori
nejcpejc
Prispevkov: 52
Pridružen: 16.10.2003 09:34:12

Pretvarjanje koordinat

Odgovor Napisal/-a nejcpejc » 15.12.2006 14:39:13

V openGL mam narisan koordinatni sistem (rrecimo mu Osnovni X,Y,Z),ki predstavlja nek prostor zraven pa še en objekt ki se nahaja nekje v tem prostoru. Potem bi pa enkrat rad ta predmet rotiral in transliral glede na Osnovni koordinatni sistem(X,Y,Z) drugič pa bi ga rad transliral glede na koordinatni sistem objekta torej (X*,Y*,Y*). Za več prilagam sliko.Slika

aoven
Prispevkov: 2338
Pridružen: 27.06.2001 23:56:07

Pretvarjanje koordinat

Odgovor Napisal/-a aoven » 15.12.2006 15:48:35

In kaj pravzaprav sprašuješ?

Aleksander

nejcpejc
Prispevkov: 52
Pridružen: 16.10.2003 09:34:12

Pretvarjanje koordinat

Odgovor Napisal/-a nejcpejc » 15.12.2006 16:26:49

Sprašujem kako se naredi, da se enkrat uporablja koordinatni sistem objekta drugič pa osnovni koordinatni sistem, ker je med njima razlika.

Uporabniški avatar
JernejL
Prispevkov: 1292
Pridružen: 17.11.2001 10:14:23
Kontakt:

Pretvarjanje koordinat

Odgovor Napisal/-a JernejL » 15.12.2006 20:59:23

Sprašujem kako se naredi, da se enkrat uporablja koordinatni sistem objekta drugič pa osnovni koordinatni sistem, ker je med njima razlika.


Ja če ga želiš rotirati v lokalnem sistemu, ga pač najprej rotiraš, potem translatiraš, če pa bi ga rad rotiral v globalnem pa narediš to v obratnem vrstnem redu. to je tudi opisano v redbook-u se mi zdi. pa ne pozabi na glpushmatrix / glpopmatrix da obnavljaš stack.

popravek: pa kakšen dial-up uporabnik bi te ustrelil ker uporabljaš bmp preko interneta :P
Zadnjič spremenil JernejL, dne 15.12.2006 21:03:41, skupaj popravljeno 1 krat.
Igre in Delphi - WIP projekt, ki traja že od leta 2003. [url]http://mathpudding.com/[/url]

Uporabniški avatar
JernejL
Prispevkov: 1292
Pridružen: 17.11.2001 10:14:23
Kontakt:

Pretvarjanje koordinat

Odgovor Napisal/-a JernejL » 15.12.2006 21:06:33

Igre in Delphi - WIP projekt, ki traja že od leta 2003. [url]http://mathpudding.com/[/url]

nejcpejc
Prispevkov: 52
Pridružen: 16.10.2003 09:34:12

Pretvarjanje koordinat

Odgovor Napisal/-a nejcpejc » 16.12.2006 13:09:33

Hvala za pomoč.
Glede slike pa sem zaje... sem probal popravit pa ni šlo pa prosim moderatorje če to lahko storijo namesto mene link je potrebno popraviti na "http://www.hipulab.uni-mb.si/DF/koordinate.jpg". Se opravičujem vsem ki ste zaradi tega imeli kakršne koli nevšečnosti.

nejcpejc
Prispevkov: 52
Pridružen: 16.10.2003 09:34:12

Pretvarjanje koordinat

Odgovor Napisal/-a nejcpejc » 16.12.2006 17:58:37

Sprašujem kako se naredi, da se enkrat uporablja koordinatni sistem objekta drugič pa osnovni koordinatni sistem, ker je med njima razlika.


Ja če ga želiš rotirati v lokalnem sistemu, ga pač najprej rotiraš, potem translatiraš, če pa bi ga rad rotiral v globalnem pa narediš to v obratnem vrstnem redu. to je tudi opisano v redbook-u se mi zdi. pa ne pozabi na glpushmatrix / glpopmatrix da obnavljaš stack.

popravek: pa kakšen dial-up uporabnik bi te ustrelil ker uporabljaš bmp preko interneta :P
Kako pa bi naredil da bi ga lahko najprej transliral nato rotiral ampak v lokalnem ali globalnem, pač kako bi izbral, ne glede na vrstni red translacije in rotacije.

Uporabniški avatar
JernejL
Prispevkov: 1292
Pridružen: 17.11.2001 10:14:23
Kontakt:

Pretvarjanje koordinat

Odgovor Napisal/-a JernejL » 16.12.2006 19:11:31

Kako pa bi naredil da bi ga lahko najprej transliral nato rotiral ampak v lokalnem ali globalnem, pač kako bi izbral, ne glede na vrstni red translacije in rotacije.


v opengl ali d3d objekti nimajo lokalnega koordinatnega sistema, če ga rabiš se igraj z matrikami ročno. drugače pa je to vprašanje enako prejšnemu.. razlika je samo v vrstnem redu operacij...

1.translacija 2. rotacija:
Slika

1.rotacija 2. translacija:
Slika
Zadnjič spremenil JernejL, dne 16.12.2006 19:11:52, skupaj popravljeno 1 krat.
Igre in Delphi - WIP projekt, ki traja že od leta 2003. [url]http://mathpudding.com/[/url]

nejcpejc
Prispevkov: 52
Pridružen: 16.10.2003 09:34:12

Pretvarjanje koordinat

Odgovor Napisal/-a nejcpejc » 16.12.2006 19:20:54

Kako pa bi naredil da bi ga lahko najprej transliral nato rotiral ampak v lokalnem ali globalnem, pač kako bi izbral, ne glede na vrstni red translacije in rotacije.


v opengl ali d3d objekti nimajo lokalnega koordinatnega sistema, če ga rabiš se igraj z matrikami ročno. drugače pa je to vprašanje enako prejšnemu.. razlika je samo v vrstnem redu operacij...

1.translacija 2. rotacija:
Slika

1.rotacija 2. translacija:
Slika
Zanima me ravno to igranje z matrikami kako bi to naredil.

Uporabniški avatar
JernejL
Prispevkov: 1292
Pridružen: 17.11.2001 10:14:23
Kontakt:

Pretvarjanje koordinat

Odgovor Napisal/-a JernejL » 16.12.2006 19:56:44

Zanima me ravno to igranje z matrikami kako bi to naredil.


ja kličeš glrotatef, gltranslatef..
Igre in Delphi - WIP projekt, ki traja že od leta 2003. [url]http://mathpudding.com/[/url]

Odgovori