Kako se lotit programiranja preprostih igrc?

Vse kar se tiče programiranja iger.
Odgovori
povh
Prispevkov: 11
Pridružen: 16.02.2006 14:01:00

Kako se lotit programiranja preprostih igrc?

Odgovor Napisal/-a povh » 16.02.2006 14:47:50

V delphi-ju se začetnik! Pa me zanim kako bi naprimer nardil preprosto igrco kot so naprimer križci - krožci?
Jaz sem začel tako: najprej sem na formo dal stringGrid preglednico velikosti 3*3. Zatem mi je nekak uspelo da sem kliknu na njo in se mi je not vneso 'X', takoj zatem pa je program naključno dal v eno od polj 'O' sam ne na isto mesto kot jaz. To se je zgodilo ob kliku na to preglednico"(V bistvu se vse kar dela nardi v tej proceduri);V tej isti proceduri sem še dodal pogoj za konec( klical sem funkcijo ki mi je vrnla true če je blo konc; del funkcije zgleda tak:
function tform1.konec(Stringgrid1: TStringgrid):boolean;
var konc:boolean;
begin
with Stringgrid1 do
if((cells[0,0]='X')and((cells[1,0]='X')and((cells[2,0]='X')) then konc:=true else
if((cells[0,1]='X')and...//to se ponovi 8krat vsega skupi(sam 8 možnosti je)
else konc:=false;
result:=konc;
end;
Isto som naredil potem še za "Krožce".
ta igrca sicer deluje, ampak ne tko kot bi morala (oz. sem si zamislil).
:(

lp!

T
Prispevkov: 95
Pridružen: 02.01.2005 23:18:53

Kako se lotit programiranja preprostih igrc?

Odgovor Napisal/-a T » 16.02.2006 17:34:47

In kaj deluje narobe... ?
if((cells[0,0]='X')and((cells[1,0]='X')and((cells[2,0]='X')) then konc:=true else...
Ta način ni ravn lep za preverjat konca igre. Z nekoliko logike in veliko manj kode se da veliko lepše naredit.

lp


Odgovori