Igra (risanje na canvas)

Vse kar se tiče programiranja iger.
wastrin
Prispevkov: 436
Pridružen: 14.06.2003 16:27:17

Igra (risanje na canvas)

Odgovor Napisal/-a wastrin » 09.01.2005 10:26:58

Zakaj pa nebi vi uporabil kšne komponente za directX, recimo PowerDraw, al pa Omega.

No če kdo hoče mam jest napol narjeno igro z Omego. Lahko pošljem izvorno kodo.
trenuti projekt:
-----------------------------------------------------------------------
Reggae Player - http://sourceforge.net/projects/reggaeplayer
-----------------------------------------------------------------------

david_saxo
Prispevkov: 259
Pridružen: 30.07.2004 11:36:32

Igra (risanje na canvas)

Odgovor Napisal/-a david_saxo » 09.01.2005 12:24:34

Daj meni pošli, pa mi povej, kje lahko komponente dobim..

david_saxo
Prispevkov: 259
Pridružen: 30.07.2004 11:36:32

Igra (risanje na canvas)

Odgovor Napisal/-a david_saxo » 09.01.2005 12:25:15


maverick
Prispevkov: 125
Pridružen: 01.01.2003 20:46:50

Igra (risanje na canvas)

Odgovor Napisal/-a maverick » 09.01.2005 14:39:54

samo ki maš pa spremenljivko graphic..
nebi moglo biti
: form1.canvas.draw(8,8,player);
???

A si že kaj napisal????
Mnja, neki ja... zaenkrat itak blo dela vloženega max. 4 ure, nč več. :)

Gre pa za simpl space invaderse.
Takole dela normalno.

Gre pa zato, da v tem primeru tip slike ni znan.
Če bi uporabljal TBitmap, pa mi ne bi blo treba uporabit Graphic v risanju. ;)


Sicer pa je DelphiX zelo močno orodje, sam se ga niti nimam namena "učit", ker ne programiram veliko, ampak ga pa uporabljamo v BojZGames grupi, pa je rezultat awesome! :)
------------------------------------------------------------------------
2D Graphic & 3D Modelling on
Wizards Tactics
---
http://www.BojZGames.net
------------------------------------------------------------------------

wastrin
Prispevkov: 436
Pridružen: 14.06.2003 16:27:17

Igra (risanje na canvas)

Odgovor Napisal/-a wastrin » 09.01.2005 15:36:23

Kodo sm poslav. Komponento pa dobiš na http://www.DelphiSanctuary.com.
trenuti projekt:
-----------------------------------------------------------------------
Reggae Player - http://sourceforge.net/projects/reggaeplayer
-----------------------------------------------------------------------

T
Prispevkov: 95
Pridružen: 02.01.2005 23:18:53

Igra (risanje na canvas)

Odgovor Napisal/-a T » 09.01.2005 17:02:37

čeprav a mi lahko "T" poveš, kakšne maš prednosti svojega grafičnega pisanja.. (Če misliš pisati igro ne pozabi napisati, da se resolucija ob zagonu in izhodu spremeni)
Lahko ti povem način, ni a nujno to prednost. Trenuto delam največ na vektorski grafiki in na svoji grafični knjižnjici (lahko bi se tudi dal igro naredit z njo, samo to ni cilj). Za to uporabljam kar GDI oz nadgradnjo tega z mojimi lastniki funkcijami. Z DX nisem nič delal, sem pa mal poskusil z OpenGL. Ko delam z GDI uporabljam svoje wrapper-je in ne tolk VCL-a (TBitmap, TImage,...). Kar se grafike tiče ni nč posebnega. Vse piše v WinAPI SDK, več dela pa je z objektno strukturo potem, ko hočeš da se nekaj dogaja (da lahko prikažeš razne objekte, da lahko klikaš po njih,...). Tukaj si moraš zamislit neko strukturo, ki ti bo najbolje ustrezala. Pa ne pozabi uporabit double-buffering pri grafiki, če boš kaj delal, ker drugače ti bo vse utripal in bo full grdo.

Kar se pa tiče DX ali OpenGL je pa takole. Za 3D ne bom komentiral, za 2D pa je vrjetn OpenGL kr dobra izbira. Enostaven je za učenje, pa še možnost risanja primitivnih likov (elipsa, štirikotnik, poligon,...) imaš. Risanje teh namreč DX ne podpira. Mene edino moti pri OpenGL to, da ne moreš risati splošnih poligonov ampak samo konveksne (sicer to ni čisto res ampak to še vedno zame ni dovolj). Drugače pa če hočeš hitro grafiko brez antialiasing, alpha-blending in še katerih stvari ki jih OpenGL in DX podpirata, je GDI čisto uredu. Hitrost risanja bo dovolj visoka če ne bo igra preveč kompleksna.


lp

maverick
Prispevkov: 125
Pridružen: 01.01.2003 20:46:50

Igra (risanje na canvas)

Odgovor Napisal/-a maverick » 09.01.2005 19:38:32

Še eno opozorilo:

Nikoli in nikdar ne v igre oz. aktivne zadeve vključevat grafike v TImage komponente!:) BEWARE!!! Hehehe...;)
------------------------------------------------------------------------
2D Graphic & 3D Modelling on
Wizards Tactics
---
http://www.BojZGames.net
------------------------------------------------------------------------

T
Prispevkov: 95
Pridružen: 02.01.2005 23:18:53

Igra (risanje na canvas)

Odgovor Napisal/-a T » 09.01.2005 21:47:31

Nikoli in nikdar ne v igre oz. aktivne zadeve vključevat grafike v TImage komponente!
Exactly. Za prikaz slik je dobra komponenta :), za igro pa ni namenjena.

lp

Silver_War
Prispevkov: 664
Pridružen: 01.06.2004 14:50:41

Igra (risanje na canvas)

Odgovor Napisal/-a Silver_War » 10.01.2005 10:12:18

Wastrin a bi lahko kodo poslal tudi meni.

Čavlji
Prispevkov: 985
Pridružen: 28.08.2002 14:05:24

Igra (risanje na canvas)

Odgovor Napisal/-a Čavlji » 15.03.2005 20:10:06

Zakaj ne uporabljat TImagea?

Jaz sem naredil knjižnico z raznimi naprednimi funkcijami (prelivi, prosojnosti, bluri, antialiasing,...) vse na podlagi per pixel računanja kar s TBitmap objektom.

Za branje uporabljam scanline-e, nato vrednosti sprocesiram in zapišem nazaj. Za samo prepisovanje pikslov (brez procesiranja) porabim za prepis posameznega pravokotnika približno toliko kot vgrajeni CopyRect --> po tem sklepam, da je moja metoda optimalno hitra... no... če je CopyRect optimalno hiter. V kar malo dvomim... ker Graphics32 opravijo isto delo malo hitreje se mi zdi.

T a lahko malo več poveš o tej tvoji strukturi, ki nadomesti tbitmap? Kje ga tbitmap lomi? A bi se dalo dobit source tega tvojega dela? Pa koliko je stvar hitrejša?
čavlji

Odgovori