Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Vse kar se tiče programiranja iger.
david_saxo
Prispevkov: 259
Pridružen: 30.07.2004 11:36:32

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a david_saxo » 10.01.2005 13:19:13

ne gre za pixle..
saj ti naložiš eno slikico in to je bmp (var bmp : tbitmap) potem pa to sliko nariseš na canvas (ni dolgo). Glede double buffered-- doublebuffered:=true. In s komponentami ni preveč zaželjeno igrce delat, ker se lahko zelo zmedeš. (pri kartah se že mogoče) ampak pri nerealno časovnih strategijah pa nimaš kaj z gradniki delat. (glede hitrosti.. NErealno časovna)

maverick
Prispevkov: 125
Pridružen: 01.01.2003 20:46:50

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a maverick » 10.01.2005 13:38:38

ne gre za pixle..
saj ti naložiš eno slikico in to je bmp (var bmp : tbitmap) potem pa to sliko nariseš na canvas (ni dolgo). Glede double buffered-- doublebuffered:=true. In s komponentami ni preveč zaželjeno igrce delat, ker se lahko zelo zmedeš. (pri kartah se že mogoče) ampak pri nerealno časovnih strategijah pa nimaš kaj z gradniki delat. (glede hitrosti.. NErealno časovna)
Agree.

Drugače pa, dragi Arolih, oglasi se kdaj pa kdaj na SloGameDev.net pa ti bomo razložili kake nejasnosti.

Najverjetene je najbolje če začneš z The Games Factory ali kaj temu podobnega pa potem ko boš razmišljal prav, prestopiš na Delphi. :)
------------------------------------------------------------------------
2D Graphic & 3D Modelling on
Wizards Tactics
---
http://www.BojZGames.net
------------------------------------------------------------------------

[Beer]
Prispevkov: 197
Pridružen: 29.10.2003 01:10:41

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a [Beer] » 10.01.2005 17:27:57

ne gre za pixle..
saj ti naložiš eno slikico in to je bmp (var bmp : tbitmap) potem pa to sliko nariseš na canvas (ni dolgo). Glede double buffered-- doublebuffered:=true. In s komponentami ni preveč zaželjeno igrce delat, ker se lahko zelo zmedeš. (pri kartah se že mogoče) ampak pri nerealno časovnih strategijah pa nimaš kaj z gradniki delat. (glede hitrosti.. NErealno časovna)
In kako potem narediš tole:
Naložiš sliko za ozadje in potem postaviš na ozadje novo sliko (recimo enga ludeka).
Se pravi zanima me, kako potem ti miksaš slike?

Glede iger me pa res zanima, kdo dela igre z risanjem na canvas (ali s premikanjem komponent).

Uporabniški avatar
Lee_Nover
Prispevkov: 3653
Pridružen: 20.05.2001 14:31:55

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a Lee_Nover » 10.01.2005 20:18:28

a ste vi resni ? ne vem a se zajebavate al resno tole .. ker ni vec smesno .. ce pa resno mislte je pa sploh groza
uglavnem zadne par mescev je kle vseskupi en ogromn bruh
drgac pa .. thumbs up :D
.. my 2 c ..
- I hate noobs -

makuc
Prispevkov: 10
Pridružen: 19.09.2003 07:29:47

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a makuc » 20.01.2005 13:55:03

Mene pa zanima sledeče:

1. kako v igri narediti da ti timer normalno teče med igro in s čim ga poženeš oz. ustaviš?

2. V Pascalu je bila procedura Delay katera je zakasnila delovanje programa, zanima me če je kakšna podobna procedura tudi v Delphiju in če jo kdo pozna da mi napiše kako deluje oz. katera je to?


Najlepša hvala vsem!!!

david_saxo
Prispevkov: 259
Pridružen: 30.07.2004 11:36:32

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a david_saxo » 20.01.2005 14:02:53

Timer.enabled:=TRUE/FALSE;

ampak raj euporabi

var i : integer;
for i:=0 to 100 do begin
...
...
end;

bo delalo bolj gladko..

makuc
Prispevkov: 10
Pridružen: 19.09.2003 07:29:47

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a makuc » 20.01.2005 14:13:53

Ampak rad bi da mi čas zapisuje v edit polje sočasno s tem ko poteka igra!

Kaj pa zakasnitev (Delay) pozna kdo?

odisej
Prispevkov: 1363
Pridružen: 09.05.2003 12:58:10

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a odisej » 20.01.2005 14:14:08

Glede pristopa canvas, image ali karkoli že. Nimam kej dost pojma o tem me je pa enkrat en kolega neki matru s takimi stvarmi in sva zastavla tko, da so bili v igri prisotni objekti (torej classi). Vsak tak class se je znou sam narisat na canvas in delat stvari, ki jih mora znat delat. Potem pa ena mašinca, ki tem objektom sporoča določene sporočila, kaj se je v igri zgodilo in potem objekti ali odgovorijo na to sporočilce ali pa ne...itd

Cugo
Prispevkov: 88
Pridružen: 04.09.2004 11:34:16

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a Cugo » 20.01.2005 14:37:52

Kaj pa zakasnitev (Delay) pozna kdo?
uporabiš Sleep
efekt bo (vsaj kar jaz vidim ko ga uporabljam isti kot v pascalu z dellayem)
v vsakem primeru moraš (če uporabljaš zanke)
dat na konce (lahko tudi vmes) en application.processmessagess (sem dal preveč s-jev ampak poglej kako se napiše v help) (ki če ne bo program "zaštekal" in boš izgubil kontrolo (med izvajanjem zanke))
Cugo

david_saxo
Prispevkov: 259
Pridružen: 30.07.2004 11:36:32

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a david_saxo » 20.01.2005 14:47:42

Odisej .. a še imaš ono igrico???

Odgovori