Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Vse kar se tiče programiranja iger.
arolih
Prispevkov: 2
Pridružen: 13.12.2004 21:48:51

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a arolih » 13.12.2004 21:54:06

Zanima me kako naj sploh začnem ustvarjat igro.
Na slo-techu so rekel naj uporabim delphi saj ne potrebujem znanja programiranja.
Uporabljam program borland delphi 6 personal.
Lepo prosim za odgovore.
Lp!

scorpo
Prispevkov: 79
Pridružen: 22.02.2004 20:38:08

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a scorpo » 13.12.2004 21:58:17

Najprej si moraš zmamisliti kaj naj bi delal v tej igri.
Najlažje je če vstavljaš slike jih premikaš po zaslonu in preverjaš trke.

arolih
Prispevkov: 2
Pridružen: 13.12.2004 21:48:51

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a arolih » 13.12.2004 22:17:01

Rad bi naredil nekaj podobnega galakti.
Si en top in moraš ciljat aviončke.
Nekaj takega.
Problem je da mi je program čuden.
Lp!

scorpo
Prispevkov: 79
Pridružen: 22.02.2004 20:38:08

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a scorpo » 13.12.2004 22:47:30

Pod Additional maš Image k jih daš noter ene par pa pod System mas Timer, po pa dvakrat kliknes na timer pa zacnes pisat kodo npr Image1.Left = ... .
Če si mislil da ti ne bo treba čisto nič pisat si se zmotu :D

david_saxo
Prispevkov: 259
Pridružen: 30.07.2004 11:36:32

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a david_saxo » 14.12.2004 14:14:47

Vsekakor ne uporabljaj gradnike, ki bi jih premikal po zaslonu, ker to je neumnost. Naredil sem par iger (večino z kartami) pomagal pa sem tudi pri izdelavi ene strateške NEREALNO časovne strategije, kjer smo vse izrisovali na en sam gradnik in to je bil image1.canvas.... Se pravi Image1, če pa želiš programirati igro, ki bi naj imela dobro zgodbo in logično zaporedje dogajanja, pa ti lahko dam en naslov, samo ne v forum, ker ne vem, če je to dovoljeno.. na onem naslovu boš našel vse, od koliko članov bi rabil, porazdelitev vlog, ustvarjanje zgodbe, usmerjanje (zvrst iger..) itd.

P.S. Zdaj delam na eni simpel igri "Križci in krožci preko interneta.." :)
LP.
David

david_saxo
Prispevkov: 259
Pridružen: 30.07.2004 11:36:32

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a david_saxo » 14.12.2004 14:16:53

aja pa še to, če nebi rad nič pisal si raje izberi program Games Factory, čeprav bo to zelo neprofesionalen pristop, če pa želiš narediti kakšno res fajn igrico in narediti nadaljevanja potem pa si preberi kakšno knjigo o delphiju..

scorpo
Prispevkov: 79
Pridružen: 22.02.2004 20:38:08

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a scorpo » 14.12.2004 20:48:08

Saxo dej ti men ta link pol pošl na isco@siol.net.

maverick
Prispevkov: 125
Pridružen: 01.01.2003 20:46:50

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a maverick » 09.01.2005 19:35:10

Se oproščam, da obnavljam skoraj eno leto staro temo... ampak res me zanima tale link in bi prosil na: maverick0@gmail.com. :)

Hvala.
------------------------------------------------------------------------
2D Graphic & 3D Modelling on
Wizards Tactics
---
http://www.BojZGames.net
------------------------------------------------------------------------

T
Prispevkov: 95
Pridružen: 02.01.2005 23:18:53

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a T » 09.01.2005 21:53:34

Zanima me kako naj sploh začnem ustvarjat igro.
Na slo-techu so rekel naj uporabim delphi saj ne potrebujem znanja programiranja.
Kratek komentarček, če so na slo-techu to rekl potem tisti, ki je to napisal nima pojma. Pa še kako rabiš znanje programiranja. Poleg tega je znanje samega programskega jezika eno, kako pa oblikovat objektno strukturo igre (ali kakršnekoli aplikacije) da bo vse skupaj fleksibilno in da bo delovalo pa je čisto druga zadeva.

lp

[Beer]
Prispevkov: 197
Pridružen: 29.10.2003 01:10:41

Kako začet ustvarjat igro ( začetnik )

Odgovor Napisal/-a [Beer] » 09.01.2005 22:50:47

Na slo-techu so rekel naj uporabim delphi saj ne potrebujem znanja programiranja.
Res je. Za izdelavo iger ne rabiš znanja programiranje.
Vse kar rabiš so papir, škarje, svinčnik in malo domišljije. :D

2 david_saxo:
Kakor sem iz več tvojih postov razbral, da zlo "reklamiraš" risanje po canvasu. Pa me zanima naslednje.
Kako je z utripanjem, double bufferingom,...
Dej prilep nekam en exe, da vidim malo kak se to obnese.
Namreč po mojih izkušnjah zadeva ni praktična, saj je zlo počasna.

Bi reku, da je premikanje, prikazovanje in skrivanje več TImage komponent mnogo hitreje kot pa risanje na eno samo komponento.
Recimo pri kartah. Enostavno. Za Poker: Kreiraš 20 komponent, kamor naloadaš slike kart. Ko je potrebno pa rečeš.
Img_As_Srce.Visible := True; Mislim, da je to mnogo hitreje kot pa pixel by pixel.
Ne vem. Nisem nikoli delal na ta način. Vendar me zanima.
Saj je optimizacija v svetu grafike, ključna.

Poduči me malo v tej smeri.

LP, [Beer]

PS: Seveda pa si z uporabo TImage in canvas-om zlo omejen glede 3D grafike (bolje rečeno: Zavezan si na 2D)

Odgovori