Pozdravljeni,
imam object test.x, importam ga z
D3DXLoadMeshFromXA('test.x', D3DXMESH_SYSTEMMEM, pd3dDevice, @pbufAdjacency, @pbufMaterials, nil, @dwNumMaterials, pMesh);
dodam texturo
D3DXCreateTextureFromFileA(pd3dDevice, PAnsiChar(textureFilename), ppTextures)
in to mi lepo dela, delam rotacijo, translacijo tega objecta,....
zdaj bi "Normal bitmap" kateri imam iz PhotoShop-a, od texture narejen, enostavno povezal na texturo ali object, pa ne najdem nikje enostavnega primera kako to narediti, Bump Mapping primeri
http://www.clootie.ru/delphi/download_dx81.html#Media
so mi preveč komplicirani, a ima nekdo iskušnje s Bump mappingom?
Delphi DirectX 9 bump mapping
Re: Delphi DirectX 9 bump mapping
Našel sem rešitev,
znotraj zip file-a
http://www.clootie.ru/delphi/download_d ... all_in_one
DirectX92\Samples\Delphi\Direct3D\ParallaxOcclusionMapping je primer BumpMappinga.
znotraj zip file-a
http://www.clootie.ru/delphi/download_d ... all_in_one
DirectX92\Samples\Delphi\Direct3D\ParallaxOcclusionMapping je primer BumpMappinga.