Uporaba DirectX za prikazovanje signala

Vse o grafiki, canvasu, directdraw, itd.
Odgovori
TheAljosa
Prispevkov: 25
Pridružen: 29.10.2007 17:58:00

Uporaba DirectX za prikazovanje signala

Odgovor Napisal/-a TheAljosa » 21.11.2008 10:21:10

Živijo.

Zanima me če ima kdo izkušnje z risanjem 2D v DirectX? Zanima me kakšni so performansi če bi poskušal recimo risati nek zajet signal. A se to splača oz. kolik se splača? V bistvu sem pri GDIju prišel do stopnje ko mal zmanjka performansov pa sem razmišljal da bi komponento prepisal za uporabo z DirectX vendar nikjer nisem zasledil da bi to kdo že delal da bi si lahko delila izkušnje... V glavnem rad bi neke podatke iz bufferja (array tip) prikazal kot podatke na grafu (z uporabo DirectX)... iz preprostega grafa bom prešel na bolj sofisticirane grafe.

Hvala.

Lp
Aljoša

Uporabniški avatar
Lee_Nover
Prispevkov: 3653
Pridružen: 20.05.2001 14:31:55

Uporaba DirectX za prikazovanje signala

Odgovor Napisal/-a Lee_Nover » 22.11.2008 15:12:00

se ze precej casa ukvarjam z DX oz. bolj z DirectShow, zadnje case pa tudi z Direct3D in tudi nekaj malega z DirectDraw (zastarelo in opusceno)
tako na hitro:
1. ustvaris 3D napravo z dolocenimi lastnostmi (color space, dimenzije, st bufferjev, ...)
2. inicializiras povrsine in/ali teksture (ce jih nisi ze v prvem koraku kot parameter za backbuffer)
3. nalozis teksture (ce jih uporabljas)
4. rises na povrsine
5. predstavis zeljeno povrsino (dejanski izris na zaslon)

primerov je kar nekaj (tud za Delphi), ce pa kaj ne bo jasno pa lahko napisem nek cist mini primer
.. my 2 c ..
- I hate noobs -

Odgovori