Marketinško vprašanje - procent posredniku prodaje

Debate o vsem, kar vam pade na misel.
Odgovori
Betix
Prispevkov: 339
Pridružen: 17.05.2001 19:54:54
Kraj: Ljubljana

Marketinško vprašanje - procent posredniku prodaje

Odgovor Napisal/-a Betix » 16.06.2009 22:31:40

Torej napisal sem en program za eno firmo, sedaj pa bi rad taisti program prodal še kakšni drugi firmi, ker je potencialno uporaben še za koga drugega (z določenimi popravki, ker vsebuje neke specifike za to firmo). Zdej jst sm programer in ne prodajalc in ne znam niti cene programu prav določit kaj šele da bi našel kupca itd. Zato sem se obrnil na kolega, ki pa se na te stvari spozna in mi lahko zrihta stranko.

Moje vprašanje je sledeče: kakšen procent naj mu dam? Torej on mi bo zrihtal stranko in se zmenil za ceno, torej je neke vrste prodajalec oz. posrednik. Ima kdo kakšne izkušnje s tem?
There are only 10 types of people - those, who understand binary, and those, who don't ..

zippo
Prispevkov: 264
Pridružen: 14.07.2002 12:11:29

Marketinško vprašanje - procent posredniku prodaje

Odgovor Napisal/-a zippo » 16.06.2009 23:35:02

Sicer sem tudi jaz programer in ne prodajalec, ampak moje izkušnje so, da je bolje narediti sicer nepopoln posel, kot pa da od tega ni nič. Ker ne vem podrobnosti, bi si drznil reči, da bi jaz njemu dal 30% cene. Osebno se raje ne poglabljam v razmerje, ker sem se že velikokrat uštel, ko sem preveč kompliciral. Moja ideja je, da se prodajalca motivira z zadovoljivim procentom,, saj ima v primeru, da proda 3 programe skoraj enak znesek, kot je vrednost programa.

Morda še en predlog: Jaz bi se zmenil za 30% cene in bi potem s stranko sklenil vzdrževalno pogodbo za program.Z malo sreče dobiš v letu še 1x toliko, kolikor si dobil s prodajo.. ;)

Pa srečno!

Betix
Prispevkov: 339
Pridružen: 17.05.2001 19:54:54
Kraj: Ljubljana

Marketinško vprašanje - procent posredniku prodaje

Odgovor Napisal/-a Betix » 17.06.2009 11:31:23

Se strinjam, 30% it is :) Če ma še kdo kake izkušnje s tem, naj kar komentira...

Kaj pe glede vzdrževalnih pogodb - glede tega se tudi nič ne spoznam - kako naj se sploh za to zmenim? Namreč program ima za sabo mysql bazo, ki jo je recimo treba na vsake tok backapirat pa tudi na nekem fizičnem strežniku laufa itd. in sem razmišljal, da bi stvar lahko laufala na mojem strežniku, stranka(-e) pa bi samo "uporabljala" storitev na tem mojem strežniku, tako da ji ni treba skrbet za postavitev in vzdrževanja svojega strežnika. Kako naj sedaj določim ceno za tako storitev? Kako naj stranko prepričam, da je bolje da je baza na mojem strežniku kot na njenem? :) Kako naj sploh sestavim tako pogodbo (a obstajajo kakšni "splošni" obrazci), na kaj je treba paziti itd.?
There are only 10 types of people - those, who understand binary, and those, who don't ..

zippo
Prispevkov: 264
Pridružen: 14.07.2002 12:11:29

Marketinško vprašanje - procent posredniku prodaje

Odgovor Napisal/-a zippo » 17.06.2009 11:45:36

Če je baza pri stranki, se splača čimbolj avtomatizirat (npr. backup v Windows scheduler), da imaš čimmanj dela. Posredno s tem tudi tebe manj stane vzdrževanje, kar v praksi pomeni, da je razlika med ceno za stranko in tvojimi stroški večja. Ergo - dobiček.

Višino vzdrževalne pogodbe pa je težko definirat, vsekakor uporabi kot kriterije vsaj sledeče:
- Št postaj, ki poganja program.
- Koliko vzdrževanja načrtuješ
- Vzdrževanje na daleč (RDP, VNC, ... itd.)? To zniža stroške in poveča tvojo odzivnost.
- Pavšalno plačevanje ne glede na vzdrževanje - s s tranko se zmeniš za fiksen znesek na mesec. Nekaterim strankam je to všeč, ker imajo predvidene stroške, drugim ni. Tukaj moraš samo paziti, da ne greš ti v minus.
- Plačilni pogoji (je stranka zanesljiv partner? Če ni, poskusi v vzdrževalni pogodbi to predvideti (zaj..no).

Glede storitve je par težav, na katere moraš računati, sicer je zadeva izjemno zanimiva (jaz npr. delam po tem modelu):
- Bodo vse stranke on-line ali bo kakšna želel lastni server (problem pri nadgradnjah).
- Varna povezava (SSL?)
- Močnejši strežnik (tvoj strošek!)
- Zaščita podatkov v bazi - tudi na drugo lokacijo (zakaj? Kaj pa če zgori stavba, kjer je tvoj strežnik...?)
- Zaščita, da stranke ne hodijo druga drugi v zelje.
- Kaj če tebi crkne strežnik - imaš hitro rešitev pri roki? BTW: To tudi predvidi v pogodbi s stranko.
- Pogodbeno se moraš obvezati, da ne boš podatkov azkrival ali uporabljal v noben namen.

Nasploh je druga rešitev nekoliko bolj zahtevna, predvsem iz vseh vidikov varnosti, po drugi strani pa je veselje videti zadevo, ko deluje :)

zippo
Prispevkov: 264
Pridružen: 14.07.2002 12:11:29

Marketinško vprašanje - procent posredniku prodaje

Odgovor Napisal/-a zippo » 17.06.2009 11:48:15

Morda še samo nekaj o strežniku:

- Odpade domač PC - rack mount ohišje.
- Nikar no-name brand!
- RAID obvezen!
- Optična povezava obvezna (ADSL im zamike, ki se pri delu z bazo poznajo).
- Hitri disk, veliko RAMa, CPU je manj kritičen (v tvojem primeru).
- Čist prostor s stalno temperaturo (klimatiziran) je skoraj obvezen.

Betix
Prispevkov: 339
Pridružen: 17.05.2001 19:54:54
Kraj: Ljubljana

Marketinško vprašanje - procent posredniku prodaje

Odgovor Napisal/-a Betix » 17.06.2009 12:47:38

Hvala za pojasnila!
Glede strežnika pa imamo s kolegi kolokacijo na TUŠu, je "ta prav" strežnik z RAIDom in dual core itd., v prostoru namenjenem za strežnike in na 100 MBitni liniji, tako da to ni problem.

Sam vseeno nimam občutka o kakšnih cifrah tu govorimo :) No sicer pa ko bom mel en konkreten primer, bom zopet povprašal.
There are only 10 types of people - those, who understand binary, and those, who don't ..

Odgovori