Delphi DirectX 9 bump mapping

Vse kar se tiče programiranja iger.
Chawa
Prispevkov: 3
Pridružen: 28.02.2006 10:10:11

Delphi DirectX 9 bump mapping

OdgovorNapisal/-a Chawa » 26.11.2012 13:16:35

Pozdravljeni,

imam object test.x, importam ga z
D3DXLoadMeshFromXA('test.x', D3DXMESH_SYSTEMMEM, pd3dDevice, @pbufAdjacency, @pbufMaterials, nil, @dwNumMaterials, pMesh);

dodam texturo
D3DXCreateTextureFromFileA(pd3dDevice, PAnsiChar(textureFilename), ppTextures)

in to mi lepo dela, delam rotacijo, translacijo tega objecta,....
zdaj bi "Normal bitmap" kateri imam iz PhotoShop-a, od texture narejen, enostavno povezal na texturo ali object, pa ne najdem nikje enostavnega primera kako to narediti, Bump Mapping primeri
http://www.clootie.ru/delphi/download_dx81.html#Media
so mi preveč komplicirani, a ima nekdo iskušnje s Bump mappingom?

Chawa
Prispevkov: 3
Pridružen: 28.02.2006 10:10:11

Re: Delphi DirectX 9 bump mapping

OdgovorNapisal/-a Chawa » 27.11.2012 11:25:49

Našel sem rešitev,

znotraj zip file-a
http://www.clootie.ru/delphi/download_d ... all_in_one

DirectX92\Samples\Delphi\Direct3D\ParallaxOcclusionMapping je primer BumpMappinga.


Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov